Aktifbebek Müşteri Şikayeti Yönetiminin Yararları
• Şikayet eğilimlerini ve nedenlerini belirleme
• müşteri odaklı bir yaklaşım benimseterek daha çok sayıda şikayeti çözüme kavuşturur.
• Yeni müşteri hizmetleri eğitim fırsatlarıyla personeli motive eder. Şikayet sayısını azaltır.
• Aktifbebek.com xml Şikayetle ilgilenme yönteminizi izler ve sürekli olarak geliştirir.
• Müşteri Şikayet Yönetimi Eğitimleri
Xml veren uzun vadede iş yapılabilir firmalar: chicco, joker, mothercare ve aktifbebek'tir.
Tuesday, February 21, 2023
Activ Baby Mağazaları Açılıyor
Bu güzel habere ihtiyacımız vardı. Sürprizlerle ve binlerce ürünle Activ Baby, Karadeniz ve Doğu Anadolu'nun 2 önemli şehrine geliyor.
No comments:
Post a Comment