Aktifbebek Müşteri Şikayeti Yönetiminin Yararları • Şikayet eğilimlerini ve nedenlerini belirleme • müşteri odaklı bir yaklaşım benimseterek daha çok sayıda şikayeti çözüme kavuşturur. • Yeni müşteri hizmetleri eğitim fırsatlarıyla personeli motive eder. Şikayet sayısını azaltır. • Aktifbebek.com xml Şikayetle ilgilenme yönteminizi izler ve sürekli olarak geliştirir. • Müşteri Şikayet Yönetimi Eğitimleri Xml veren uzun vadede iş yapılabilir firmalar: chicco, joker, mothercare ve aktifbebek'tir.

Çocukluktan beri birlikte olduğum yakın arkadaşlarım var. Oturduğumuz yerden para kazanabileceğimiz işleri araştırdık. Sonra bu XML hakkında Aktif Bebek ile görüşme yaptık. Uzman arkadaş sistemin nasıl çalıştığını detaylıca anlattı. Dördümüzün kafasınada yattı iş. Sonra internet sitemizi de kurduk. Aktif Bebek ile 4 yıllık anlaştık. Çok memnunum, hep böyle gider inşallah.
ReplyDelete