Aktifbebek Müşteri Şikayeti Yönetiminin Yararları • Şikayet eğilimlerini ve nedenlerini belirleme • müşteri odaklı bir yaklaşım benimseterek daha çok sayıda şikayeti çözüme kavuşturur. • Yeni müşteri hizmetleri eğitim fırsatlarıyla personeli motive eder. Şikayet sayısını azaltır. • Aktifbebek.com xml Şikayetle ilgilenme yönteminizi izler ve sürekli olarak geliştirir. • Müşteri Şikayet Yönetimi Eğitimleri Xml veren uzun vadede iş yapılabilir firmalar: chicco, joker, mothercare ve aktifbebek'tir.
Wednesday, September 21, 2022
aktifbebek sikayet etmiyor. Çalışıyor!
Labels:
aktifbebek şikayet,
aktifbebek xml,
dolandir
Location:
İstanbul, Turkey
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
New comments are not allowed.